Venkovní reklama byla vždy jedním z nejúčinnějších a nejmódnějších způsobů obchodní reklamy. Bez ohledu na to, kolik jiných zdrojů reklamy a kolik nových se objeví s rozvojem technologií, venkovní reklama stále zaujímá významné místo v oblasti marketingu. Zvláště osvětlené cedule přitahují velké množství zákazníků a způsobují významný nárůst prodeje. Tyto typy reklam umožňují oslovit více lidí a zanechat trvalý dojem spojený s firmou. Dokonce i v současné době digitálních technologií je tento druh reklamy velmi populární u různých značek a ukazuje se, že je velmi efektivní.
Co je to blacklight reklama?
Jedná se o formu venkovní reklamy, která používá zářivky k osvětlení sdělení inzerenta. Připomíná obraz z obrazovky s vysokým rozlišením. To je způsobeno speciálním materiálem, který dokonale rozptyluje a propouští světlo. Skládá se ze zásuvky s integrovaným osvětlením, jehož zdrojem jsou speciální lampy. Přenos se provádí na speciálním materiálu-vinylu, který je odolný vůči měnícím se povětrnostním podmínkám i vůči rozbití nebo promáčknutí. Díky němu působí reklama dobrým dojmem i v noci. Vzhledem k vysoké pevnosti materiálu lze reklamu blacklight použít jak venku, tak uvnitř. Existují různé formy reklamy-od malých krabic až po billboardy nebo velkoformátové konstrukce.

Jaké jsou výhody reklamy backilght?
Některé výhody podsvícené reklamy zahrnují skutečnost, že je možné prohlížet si ji z velké vzdálenosti a relativně nízké náklady ji zpřístupňují malým společnostem. Je to určitě jedna z nejúčinnějších forem reklamy. Můžeme se s ní setkat na autobusových zastávkách, během průmyslových výstav a také v nákupních galeriích. Protože řešení reklamy blacklight jsou účinná prakticky v každém odvětví, od zdravotnictví, po školství, restaurace a maloobchod, pohostinství a nejen to – zdá se, že neexistuje žádné omezení toho, co může inovativní forma reklamy a osvětlení učinit pro podnikání.
Proč investovat do reklamy blacklight?
- Především jsou dokonale viditelné nejen ve dne, ale i v noci. To jim dává značnou výhodu oproti billboardům, které nemají venkovní osvětlení.
- Vyznačují se vysokou sytostí barev a silně zvýrazněnými tvary, což značně zvyšuje atraktivitu grafiky.
- Je to stylová, robustní, atraktivní reklama, kolem které je těžké projít lhostejně.
Při investování do podnikání bychom si zajisté přáli, aby bylo odolné a ziskové. V tomto případě je reklama blacklight investicí na dlouhá léta. Pomocí LED žárovek pracují mnohem déle než ty s fluorescenčními nebo neonovými žárovkami. Při rozhodování stojí za to přemýšlet o všech výhodách, které světelné tabule nabízejí, aby podnikání vzkvétalo.