Reklama blacklight – funkční i v noci

Venkovní reklama byla vždy jedním z nejúčinnějších a nejmódnějších způsobů obchodní reklamy. Bez ohledu na to, kolik jiných zdrojů reklamy a kolik nových se objeví s rozvojem technologií, venkovní reklama stále zaujímá významné místo v oblasti marketingu. Zvláště osvětlené cedule přitahují velké množství zákazníků a způsobují významný nárůst prodeje. Tyto typy reklam umožňují oslovit více lidí a zanechat trvalý dojem spojený s firmou. Dokonce i v současné době digitálních technologií je tento druh reklamy velmi populární u různých značek a ukazuje se, že je velmi efektivní.

Co je to blacklight reklama?

Jedná se o formu venkovní reklamy, která používá zářivky k osvětlení sdělení inzerenta. Připomíná obraz z obrazovky s vysokým rozlišením. To je způsobeno speciálním materiálem, který dokonale rozptyluje a propouští světlo. Skládá se ze zásuvky s integrovaným osvětlením, jehož zdrojem jsou speciální lampy. Přenos se provádí na speciálním materiálu-vinylu, který je odolný vůči měnícím se povětrnostním podmínkám i vůči rozbití nebo promáčknutí. Díky němu působí reklama dobrým dojmem i v noci. Vzhledem k vysoké pevnosti materiálu lze reklamu blacklight použít jak venku, tak uvnitř. Existují různé formy reklamy-od malých krabic až po billboardy nebo velkoformátové konstrukce.

reklamy blacklight
Co je to blacklight reklama

Jaké jsou výhody reklamy backilght?

Některé výhody podsvícené reklamy zahrnují skutečnost, že je možné prohlížet si ji z velké vzdálenosti a relativně nízké náklady ji zpřístupňují malým společnostem. Je to určitě jedna z nejúčinnějších forem reklamy. Můžeme se s ní setkat na autobusových zastávkách, během průmyslových výstav a také v nákupních galeriích. Protože řešení reklamy blacklight jsou účinná prakticky v každém odvětví, od zdravotnictví, po školství, restaurace a maloobchod, pohostinství a nejen to – zdá se, že neexistuje žádné omezení toho, co může inovativní forma reklamy a osvětlení učinit pro podnikání.

Proč investovat do reklamy blacklight?

  • Především jsou dokonale viditelné nejen ve dne, ale i v noci. To jim dává značnou výhodu oproti billboardům, které nemají venkovní osvětlení.
  • Vyznačují se vysokou sytostí barev a silně zvýrazněnými tvary, což značně zvyšuje atraktivitu grafiky.
  • Je to stylová, robustní, atraktivní reklama, kolem které je těžké projít lhostejně.

 

Při investování do podnikání bychom si zajisté přáli, aby bylo odolné a ziskové. V tomto případě je reklama blacklight investicí na dlouhá léta. Pomocí LED žárovek pracují mnohem déle než ty s fluorescenčními nebo neonovými žárovkami. Při rozhodování stojí za to přemýšlet o všech výhodách, které světelné tabule nabízejí, aby podnikání vzkvétalo.

Napsat komentář