K čemu slouží balení produktu?

Balení produktu v minulosti plnilo pouze praktickou funkci a chránilo výrobek při jeho přesunu z místa na místo. V současné době je balení také navrženo tak, aby lákalo k nákupu. Balení produktu je díky správné barvě také rozpoznatelným prvkem značky.

Jak vybrat správné balení produktu?

Balení produktu může být navrženo různými způsoby, může být zalaminováno fólií, může mít výsuvný vnitřek nebo speciální mechanismy pro otevření. Výběru obalu by měla předcházet otázka, k čemu je určeno. Může se jednat o balení produktu určeného pro skladování, které předvede zboží v kameném obchodě, pošle produkt kurýrní společností nebo poštou.

Pokud dodáváte zboží kurýrní společností, dobrou volbou je zásobit se tvarovanými poštovními krabicemi z recyklované lepenky. Pro odeslání křehkých produktů nebo produktů vyhotovených ze skla jsou vhodné velmi odolné a stabilní krabice. Balení produktů (https://justprint.cz/produkty/krabice-a-obaly) se používají také k prezentaci sladkostí ve výlohách prodejen nebo jiných malých produktů, jako jsou peněženky, kravaty, motýlky nebo ponožky.

Jaké jsou úkoly balení produktu ?

Funkce balení produktu se neustále mění v závislosti na poptávce zákazníků, hlavní úkoly, které musí splnit, jsou:

– je nositelem informací o značce a samotném produktu,

– zajištění produktu,

– přilákání pozornosti zejména ve velkých obchodech.

Kupující se stále více zaměřují na pohodlí života, takže balení produktu jsou určena k uspokojení těchto potřeb, jako například funkcí, která usnadňuje otevírání nápojů pro děti, jež jsou opatřeny zátkami bez krytu nebo speciálními sáčky pro usnadnění vaření rýže.

Co jsou nestandardní balení produktu

Unikátní povrchová úprava a doplňky na míru vytvářejí nestandardní řešení. K takovým nestandardním prvkům, které se používají k výrobě balení produktu, lze přičíst hot stamping. Jedná se o poměrně jednoduché dokončení, které zahrnuje pokrytí krabice speciálním stříbrným nebo zlotým povlakem, který jí dodává elegantní vzhled. Dalším procesem, který je často vyhotovován na nestandardních produktových baleních, je vtláčení, které spočívá v podrobení vzoru produktu vysoké teplotě, díky čemuž zůstává vlisován na povrch v podobě vypouknutí nebo prohloubení.

Současně s rozvojem potřeb trhu se nabídka balení produktu stále rozšiřuje.

Napsat komentář