Roll-up – nová forma reklamy

Roll-upy jsou v poslední době velmi populární formou tištěné reklamy. Vypadají jako srolované rolety, jejichž výhodou je možnost libovolného nastavení velikosti. Ty dobře navržené potěší očí a přilákají zákazníky, kteří jsou na prezentaci firemní nabídky. Níže jsou uvedeny některé nejdůležitější informace týkající se navrhování výtisků do roll-upů a další tipy týkající se těchto reklamních materiálů.

Roll-up znamená možnost maximální expozice

První věc, kterou bychom měli zvážit při výběru našeho roll-upu, je jeho verze. V závislosti na frekvenci používání reklamy se doporučují různé varianty. Pokud výrobek bude použit pro jednorázovou nebo maximálně několikerou expozici, nestojí za to přeplácet. Můžete si vybrat klasickou nebo ekonomickou variantu, která je vybavena slabší konstrukcí a tenčími lištami. Varianty premium a elegance, jak název napovídá, jsou profesionálnější a odolnější. Kazety, v nichž jsou umístěny výtisky do roll-upů, jsou těžší a lépe stabilizují stožár grafiky. 

Jaký roll-up zvolit?

Materiálem, na který se obvykle umísťuje výtisky do roll-upů, je Frontlite, Blockout nebo Ferrari. První dva musí být osazeny do dobrých lišt, protože mají sklon kroutit se po stranách, při výběru odolnějšího Ferrari není problém. Při navrhování grafiky je nutné používat kvalitní fotografie ve vysokém rozlišení a ve vhodných barvách. Nekompetentní práce může zkazit celý efekt, protože výtisk bude rozmazaný a slogan bude nečitelný. Nejdůležitější informace umístěme v horní části materiálu, protože právě tam na první pohled padá lidský zrak. 

Jaký obsah do roll-upu?

Obsah umístěný ve spodních částech je obvykle méně čitelný, proto si rezervujeme tuto plochu pro méně důležité informace. Část materiálu s potiskem bude umístěna pod lištou a nebude viditelná, což je třeba zohlednit již ve fázi návrhu. Šířka lišty je obvykle asi 5 cm a právě takto široká bílá plocha by měla být umístěna ve spodní části našeho návrhu.

 

Napsat komentář