Jak vypadá efektivní vizitka?

Měřítkem úspěchu společnosti je především názor stávajících zákazníků a obchodních partnerů. Proto vidíme dynamický vývoj marketingu v posledních letech – jak majitelé společností, tak zákazníci vyžadují od současného obchodu dalekosáhlé změny. Zatímco mnoho otázek prochází transformacemi, existují ty, které zůstávají uznávanou klasikou a nepodléhají tlaku nové doby. To je případ vizitek – dnes jsou stejně nepostradatelným vybavením společnosti jako před deseti lety. Takto by měla vypadat efektivní obchodní vizitka.

Proč jsou vizitky nezbytné v podnikání

Základem úspěchu v každé činnosti je efektivní komunikace a začátkem takové komunikace by mělo být seznámení a sdílení kontaktních údajů. V obchodní etikce je přijato a je vždy považován za dobrý zvyk pro potenciální partnery, aby si vyměnili své vizitky.

Můžete se v tomto okamžiku zeptat sami sebe: a nestačilo by jen uvést svou e-mailovou adresu nebo telefonní číslo? Samozřejmě můžete, nicméně sama skutečnost vlastnění firemních vizitek nás činí lepšími a vytváří image spolehlivého a solidního podnikání. Pokud navíc jsou vyrobeny profesionály (grafické studio a on-line tiskárny), s prvky vizuální identifikace společnosti, na kvalitním papíře, jistě budou vytvářet ještě lepší dojem na našeho partnera.

Stojí za to také dodat, že na rozdíl od reklamních letáků, které příjemce relativně zřídka ukládá pro sebe, vizitky obvykle zůstávají po ruce lidem, kteří je obdrží. Především je to dáno tím, že vizitka je předána osobně, což již vytváří určitou vazbu. Za druhé, vizitky společnosti jsou předány lidem, kteří mohou mít skutečně zájem kontaktovat naši společnost a navázat spolupráci.

Jak by měla vypadat vizitka společnosti

Projektu vizitek pro naši společnost by se mělo chopit profesionální grafické studio a výroby zase tiskárna. Odborníci budou realizovat projekt v souladu se specifikami průmyslu naší společnosti s přihlédnutím k technickým požadavkům spojeným s tiskem. Ale pokud je autorem vizitek profesionální grafický designér, můžete se také spolehnout, že využije své znalosti v oblasti marketingu a brandingu.

Základem každé vizitky jsou údaje, což znamená, tedy jméno, příjmení, pozice a kontaktní údaje. Kromě povinných informací stojí za to vizitku doplnit logem společnosti, ve které působíme. Barevná škála použitá v projektu by měla odpovídat přijaté strategii vizuální identifikace podniku. Podobně jako u písmen – pokud naše společnost používá určitý typ písma, mělo by se objevit i na vizitce.

Hotový projekt by měl být především transparentní – člověk, který dostal tuto drobnost, by měl okamžitě vidět, s kým má co do činění. Vizitka by přitom měla být vizuálně atraktivní a tematicky přizpůsobená oboru, ve kterém působíme.

Ale efektivní vizitkou je také kvalitní produkt. Vzhledem k poměrně nízkým nákladům spojeným s vyřízením takové objednávky stojí za to vsadit na dobrý, pevný papír, který se nebude rychle rozpadat nebo se špinit. Je také dobré vytvořit vizitky pomocí lesklé fólie, která nejen ochrání povrch, ale také mu poskytne elegantní vzhled.

 

Nierozpoznany wyraz
×
Wizytka
Wizytką

dodaj do słownika

Napsat komentář