Jak navrhnout firemní kalendář

Kalendáře nás provázejí v každé kanceláři (a nejen tam). Neutrální krajinky, dechovky hasičského sboru, flotily spedičních společností a samozřejmě nahotinky – témata jsou věcí vkusu zákazníka. Kalendář, stejně jako všechny grafické produkty, však musí být dobře navržen tak, aby účinně plnil svou funkci a nebodal do očí estetikou provedení. Dnes se pokusíme naučit, jak navrhnout firemní kalendář.

Projekt kalendáře

Každý kalendář má jinou strukturu, a proto by měl být jeho projekt vždy vytvořen na příslušné maketě. Díky tomu se vyhnete nepříjemným překvapením. Zde je několik obecných pokynů pro navrhování kalendářů.

Kalendář na spirále

Nezapomeňte se vyhýbat textům v této oblasti, zejména mezi kalendárii trojdílného kalendáře. A také na to, že každá maketa kalendáře se spirálou má přesně nakreslené místo průběhu spirály a bezpečný okraj kolem něj. 

Trojdílné nástěnné kalendáře

Jejich struktura je ploché nebo konvexní záhlaví přilepené k jednotné šedé základně pro kalendária. Největším reklamním prostorem je zde záhlaví, můžete také volitelně navrhnout zápatí. Logo nebo jiné prvky, které stojí za zdůraznění, umístěné v záhlaví, lze zušlechtit selektivním UV lakem.

Stolní kalendář

Stolní, trojdílné a jednodílné kalendáře mají dolepené kalendária ve formě bloků s jednotlivými měsíci. Na toto místo nedávejte nic, co by nemělo být zakryto. Místo pro blok je také na maketě jasně vyznačeno.



Napsat komentář