Osobní vizitky – prvek marketingu, který nelze zanedbat

Kartičky se zapsanými čísly telefonů do „Paní Mirky z kadeřnického salónu“ nebo „Pana Martina čističe koberců“ odvál čas. Dnes se čím dál častěji setkávám s tím, že místo hledání kartičky po kabelce získávám vizitku. Tímto způsobem to dělá spousta osob. Kdybych měla skladovat všechny vizitky, které kdy dostanu, utopila bych se v nich. Jak se tedy lišit na trhu pomocí tak malé kartičky?

Důležitá je nepochybně kvalita jejího provedení. Nakonec vizitka, než bude použita, skončí v kabelce nebo peněžence a dále musí být čitelná. Proto se při výběru tisku vizitky nevyplatí šetřit. Dodatečně se vyplatí, aby byla taková vizitka čitelná svou formou. Několikrát jsem se setkala s takovými vizitkami, které krom toho, že byly vizuálně nádherné, neříkaly nic o svém majiteli. Další věcí, o kterou je nutné se postarat, je odlišení. Do dnes si pamatuji vizitku, kterou jsem dostala v marketingovém oddělení jednoho z hotelů a která mi uvízla na dlouho v paměti. Černá vizitka se zlatým tiskem, papír byl příjemně hrubý, měl mnoho textur. Důležitá je také grafika. Z mého úhlu pohledu je nutné nepřehánět to s grafikou. Je však důležitá a tvoří nedílnou součást reklamy. Nemůže však překrývat obsah, který s sebou nese. Vycházím z předpokladu, že grafika má přitahovat, ale také je důležitý obsah.

Osobní vizitka je velmi důležitým marketingovým prvkem, proto se vyplatí, aby byla promyšlená a dobře vyhotovená pod každým ohledem. Především je dobrá vizitka přizpůsobena zákazníkovi a jeho potřebám.

Napsat komentář